Avaluar per millorar la comunicació i facilitar l'aprenentatge Jorba, Jaume ; Quinquer, Dolors
Tipo de material: TextoSeries Els llibres de l'ICE de la UAB. Sèrie eines i estratègies ; 10Detalles de publicación: Bellaterra Institut de Ciències de l'Educació de la UAB 2000Descripción: 216 pTema(s): Resumen: Algunes de les persones que componen l'equip que ha escrit aquest llibre tenen una llarga història de recerca en el tema de l'avaluació. Una història que s'ha anat escrivint en forma de llibres, articles, però sobretot en hores invertides en formació professional del professorat, contactant amb diferents educadors i educadores i portant propostes a les aules, per analitzar-les i reestructurar-les amb l'objectiu d'anar-les ajustant a les necessitats específiques de cada centre i grup. S'hi troben idees, reflexions i suggeriments en els quatre capítols d'aquest llibre. Es proposen diferents itineraris de lectura, que poden respondre a interessos, motivacions, necessitats dels lectors.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Ava (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150507 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Algunes de les persones que componen l'equip que ha escrit aquest llibre tenen una llarga història de recerca en el tema de l'avaluació. Una història que s'ha anat escrivint en forma de llibres, articles, però sobretot en hores invertides en formació professional del professorat, contactant amb diferents educadors i educadores i portant propostes a les aules, per analitzar-les i reestructurar-les amb l'objectiu d'anar-les ajustant a les necessitats específiques de cada centre i grup. S'hi troben idees, reflexions i suggeriments en els quatre capítols d'aquest llibre. Es proposen diferents itineraris de lectura, que poden respondre a interessos, motivacions, necessitats dels lectors.
No hay comentarios en este titulo.