Avaluació de l'acció 1 de Comenius crear una cultura de qualitat i de credibilitat per a les accions educatives europees Consell Superior d'Avaluació del Sistema educatiu (Catalunya)
Tipo de material: TextoSeries Informes d'avaluació ; 4Detalles de publicación: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 1999Descripción: 103 pTema(s): Resumen: Cada vegada són més nombroses les escoles que utilitzen com aeina pedagògica per introduir la dimensió europea entre els seus alumnes la participació en els projectes del Programa Socrates Comenius Acció 1. És una manera de respondre a la recomanació que fa en el seu preàmbul la Llei d'ordenació general del sistema educatiu (LOGSE). Durant el curs 1998/99 moltes escoles complien ja el tercer i darrer any d'un projecte educatiu europeu Comenius Acció 1. Aquest treball d'avaluació ha elaborat i generat instruments per analitzar les accions de Comenius 1 de cara a la seva millora permanent. Els resultats ofereixen instruments d'avaluació especialment dissenyat i ja aplicats de manera pilot, que les administracions educatives podran fer servir quan ho creguin conveninet, amb la finalitat de prendre decisions de cara a millorar les futures accions.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Ava (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M397 |
Cada vegada són més nombroses les escoles que utilitzen com aeina pedagògica per introduir la dimensió europea entre els seus alumnes la participació en els projectes del Programa Socrates Comenius Acció 1. És una manera de respondre a la recomanació que fa en el seu preàmbul la Llei d'ordenació general del sistema educatiu (LOGSE). Durant el curs 1998/99 moltes escoles complien ja el tercer i darrer any d'un projecte educatiu europeu Comenius Acció 1. Aquest treball d'avaluació ha elaborat i generat instruments per analitzar les accions de Comenius 1 de cara a la seva millora permanent. Els resultats ofereixen instruments d'avaluació especialment dissenyat i ja aplicats de manera pilot, que les administracions educatives podran fer servir quan ho creguin conveninet, amb la finalitat de prendre decisions de cara a millorar les futures accions.
No hay comentarios en este titulo.