Atención a la diversidad en esquemas Pastora Herrero, José Francisco
Tipo de material: TextoSeries Legislación en esquemasDetalles de publicación: Madrid Escuela española 1997Descripción: 33 pTema(s): Resumen: Aquests senzills quadres, esquemes o mapes conceptuals, tracten de sintetitzar diferents aportacions sobre el procés de planificació i possibles mesures adreçades a les necessitats educatives especials, així: Les adaptacions curriculars (comunes a l'ed. infantil, primària i secundària) i La diversificació curricular i els programes de Garantia Social (aquests últims, específics de l'ESO). Els esquemes intenten simplificar la planificació de la intervenció en l'atenció a la diversitat. Seria bo de completar-los amb el Reial Decret del 28 d'abril de 1995 (BOE de 2 de juny de 1995), que regula l'ordenació de l'educació dels alumnes amb necessitats educatives especials, i l'Ordre de 14 de febrer de 1996 (BOE de 23 de febrer de 1996), que regula el procediment per a la realització de l'avaluació psicopedagògica i els criteris d'escolarització.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Ate (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150498 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquests senzills quadres, esquemes o mapes conceptuals, tracten de sintetitzar diferents aportacions sobre el procés de planificació i possibles mesures adreçades a les necessitats educatives especials, així: Les adaptacions curriculars (comunes a l'ed. infantil, primària i secundària) i La diversificació curricular i els programes de Garantia Social (aquests últims, específics de l'ESO). Els esquemes intenten simplificar la planificació de la intervenció en l'atenció a la diversitat. Seria bo de completar-los amb el Reial Decret del 28 d'abril de 1995 (BOE de 2 de juny de 1995), que regula l'ordenació de l'educació dels alumnes amb necessitats educatives especials, i l'Ordre de 14 de febrer de 1996 (BOE de 23 de febrer de 1996), que regula el procediment per a la realització de l'avaluació psicopedagògica i els criteris d'escolarització.
No hay comentarios en este titulo.