Imagen de Google Jackets

¿Asimilar o integrar? : dilemas ante el multilingüismo en las aulas Luisa Martín Rojo (dir.) ; Ester Alcalá

Tipo de material: TextoTextoSeries Investigación ; 154Detalles de publicación: Madrid Ministerio de Educación, Cultura y Deporte 2003Descripción: 268 p. 21 cmISBN:
  • 84-369-3699-X
Tema(s): Resumen: En la última dècada, els centres d'ensenyament han arribat a ser àmbits multiètnics i multilingües. El llibre analitza les formes de gestionar aquesta diversitat en l'àmbit escolar i estudia les possibles conseqüències socials i educatives. Ofereix una visió sobre les diverses perspectives de la diversitat sociolingüística i etnogràfica, sobre les teories culturals i els models educatius, i sobre les actituds vers la multiculturalitat. (Autor/MG)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

En la última dècada, els centres d'ensenyament han arribat a ser àmbits multiètnics i multilingües. El llibre analitza les formes de gestionar aquesta diversitat en l'àmbit escolar i estudia les possibles conseqüències socials i educatives. Ofereix una visió sobre les diverses perspectives de la diversitat sociolingüística i etnogràfica, sobre les teories culturals i els models educatius, i sobre les actituds vers la multiculturalitat. (Autor/MG)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha