Les Ciutats que s'eduquen Trilla Bernet, Jaume
Tipo de material: TextoSeries Temes d'educació ; 13Detalles de publicación: Barcelona Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació 1999Descripción: 114 pTema(s): Resumen: La cooperació amb els ens locals en matèria educativa ha estat una de les prioritats que ens hem fixat des de la Diputació de Barcelona a fi de garantir la igualtat d'oportunitats dels ciutadans, amb independència de quin sigui el seu lloc de residència dins del territori provincial. En aquest sentit, tractem de promoure el reequilibri territorial mitjançant la dotació de recursos per a l'educació, sempre des del respecte a l'autonomia municipal. Els ajuntaments que han fet aquest plantejament global de la política educativa pròpia, lligant-lo al seu projecte de progrés i desenvolupament econòmic, s'han situat més enllà del compliment de les competències que les normes els atribueixen com a estrictament obligatòries. Constitueixen, en molts casos, la punta de llança del que hauria de ser un exemple de política d'educació municipal. Aquest volum analitza el marc teòric de 'ciutat educadora' i revisa algunes experiències.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Ciu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M311 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La cooperació amb els ens locals en matèria educativa ha estat una de les prioritats que ens hem fixat des de la Diputació de Barcelona a fi de garantir la igualtat d'oportunitats dels ciutadans, amb independència de quin sigui el seu lloc de residència dins del territori provincial. En aquest sentit, tractem de promoure el reequilibri territorial mitjançant la dotació de recursos per a l'educació, sempre des del respecte a l'autonomia municipal. Els ajuntaments que han fet aquest plantejament global de la política educativa pròpia, lligant-lo al seu projecte de progrés i desenvolupament econòmic, s'han situat més enllà del compliment de les competències que les normes els atribueixen com a estrictament obligatòries. Constitueixen, en molts casos, la punta de llança del que hauria de ser un exemple de política d'educació municipal. Aquest volum analitza el marc teòric de 'ciutat educadora' i revisa algunes experiències.
No hay comentarios en este titulo.