Aprendizaje reflexivo en la educación superior Brockbank, Anne ; McGill, Ian
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Morata 2002Descripción: 311 pTema(s): Resumen: Contribueix a que el professorat d'ensenyament superior i universitari comprengui en què consisteix el diàleg i l'activitat reflexiva, desenvolupant les seves capacitats per a facilitar l'aprenentatge, tot il·lusionant i comprometent l'alumnat. Continguts: una filosofia de l'aprenentatge, corrent tradicional, categories de l'aprenentatge, estratègies, diàleg reflexiu intencionat, facilitar l'aprenentatge i la pràctica reflexiva i l'actuació del mentor.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Apr (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M291 |
Contribueix a que el professorat d'ensenyament superior i universitari comprengui en què consisteix el diàleg i l'activitat reflexiva, desenvolupant les seves capacitats per a facilitar l'aprenentatge, tot il·lusionant i comprometent l'alumnat. Continguts: una filosofia de l'aprenentatge, corrent tradicional, categories de l'aprenentatge, estratègies, diàleg reflexiu intencionat, facilitar l'aprenentatge i la pràctica reflexiva i l'actuació del mentor.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.