Apprendre productivement un moyen de se former pour les jeunes en Europe Böhm, Ingrid ; Schneider, Jens
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Berlin Schibri 1996Descripción: 343 pISBN:- 3-928878-49-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 26 App (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M241 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Resulta difícil pels joves trobar la seva veu entre la vida adulta i professional. Escola i formació professional no saben com solucionar-ho. El món sencer parla de la crisi de la formació. L'Institut per l'Aprenentatge Productiu a Europa (IPLE) ha trobat un camí per sortir de la crisi: l'aprenentatge productiu. Aquest aprenentatge permet als joves evitar aquesta passivitat que la societat els imposa a través de la seva vida escolar i prendre ells mateixos per la mà els seus processos de formació sobre la base d'una participació a la vida real i desenvolupar una nova creativitat i productivitat.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.