Imagen de Google Jackets

Análisis de recursos educativos desde la perspectiva no sexista Espín, Julia Victoria ; Rodríguez Moreno, Maria Lluïsa

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Laertes psicopedagogíaDetalles de publicación: Barcelona Laertes 1996Descripción: 165 pISBN:
  • 84-7584-314-X
Tema(s): Resumen: El llibre es va originar en una investigació sobre els trets sexistes de diferents recursos per a l'orientació. Al final del procés d'anàlisi es va creure convenient compartir l'experiència amb altres professionals preocupats pel problema de la desigualtat de gènere en els materials didàctics. L'obra es divideix en una fonamentació teòrica sobre la necessitat d'orientar a les persones cap a l'elecció d'estudis i d'ocupació des de la perspectiva no sexista. I a més proporciona uns elements d'anàlisi molt útils per promoure i crear materials i recursos educatius sense trets discriminatoris. Està especialment adreçat a totes aquelles persones que tenen responsabilitats en el sistema educatiu, ja sigui des de la pròpia política educativa o com a professorat en actiu, psicopedagogs o alumnes de les diferents Facultats de Ciències de l'Educació.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

El llibre es va originar en una investigació sobre els trets sexistes de diferents recursos per a l'orientació. Al final del procés d'anàlisi es va creure convenient compartir l'experiència amb altres professionals preocupats pel problema de la desigualtat de gènere en els materials didàctics. L'obra es divideix en una fonamentació teòrica sobre la necessitat d'orientar a les persones cap a l'elecció d'estudis i d'ocupació des de la perspectiva no sexista. I a més proporciona uns elements d'anàlisi molt útils per promoure i crear materials i recursos educatius sense trets discriminatoris. Està especialment adreçat a totes aquelles persones que tenen responsabilitats en el sistema educatiu, ja sigui des de la pròpia política educativa o com a professorat en actiu, psicopedagogs o alumnes de les diferents Facultats de Ciències de l'Educació.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha