La Parla a la classe Saló, Núria
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona CEAC 1990Descripción: 250 pTema(s): Resumen: XI premi d'educació Josep Pallach. Quan l'escola se centrava en la llengua escrita donava sovint la impressió que perquè l'alumne aprengués a escriure bé n'hi havia prou amb proposar-li bons models de llengua escrita, perquè per un efecte d'imitació l'alumne s'acostumés a escriure correctament. Ara es dóna més importància a la parla i es pot caure en el mateix defecte: creure que n'hi ha prou que el mestre ofereixi un bon model de llengua parlada perquè el noi parli bé. El llibre de la Núria Saló és la reelaboració d'una tesi doctoral qualificada amb la màxima puntuació i que reescrita en forma de llibre fou guardonada amb el Premi Pallach de l'any passat, i té per objectiu examinar els problemes que planteja el diàleg pedagògic i proposar una metodologia per analitzar-lo amb la intenció implícita de fer als mestres més conscients dels seu comportament a l'aula i d'ajudar així a millorar-lo.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Par (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M81 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
XI premi d'educació Josep Pallach. Quan l'escola se centrava en la llengua escrita donava sovint la impressió que perquè l'alumne aprengués a escriure bé n'hi havia prou amb proposar-li bons models de llengua escrita, perquè per un efecte d'imitació l'alumne s'acostumés a escriure correctament. Ara es dóna més importància a la parla i es pot caure en el mateix defecte: creure que n'hi ha prou que el mestre ofereixi un bon model de llengua parlada perquè el noi parli bé. El llibre de la Núria Saló és la reelaboració d'una tesi doctoral qualificada amb la màxima puntuació i que reescrita en forma de llibre fou guardonada amb el Premi Pallach de l'any passat, i té per objectiu examinar els problemes que planteja el diàleg pedagògic i proposar una metodologia per analitzar-lo amb la intenció implícita de fer als mestres més conscients dels seu comportament a l'aula i d'ajudar així a millorar-lo.
No hay comentarios en este titulo.