L'Educació intel·lectual, moral i física Spencer, Herbert
Tipo de material: TextoSeries Textos pedagògics ; 21Detalles de publicación: Vic Eumo 1989Descripción: 189 pTema(s): Resumen: La influència de Spencer sobre les idees i la pràctica pedagògica ha estat provablement més gran del que comunment se suposa. La priorització de l'educació científica per damunt de l'educació humanística i la potència verbal del seu estil han fet d'aquest llibre el més apte per conèixer les idees utilitaristes i lliberals sobre educació. Segons Spencer, la pregunta essencial és: com s'ha de viure? El problema general que engloba tots els problemes particulars és la línia correcta de conducta en totes les direccions i circumstàncies.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150456 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La influència de Spencer sobre les idees i la pràctica pedagògica ha estat provablement més gran del que comunment se suposa. La priorització de l'educació científica per damunt de l'educació humanística i la potència verbal del seu estil han fet d'aquest llibre el més apte per conèixer les idees utilitaristes i lliberals sobre educació. Segons Spencer, la pregunta essencial és: com s'ha de viure? El problema general que engloba tots els problemes particulars és la línia correcta de conducta en totes les direccions i circumstàncies.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.