Pensament i llenguatge Vigotski, Lev Semiònovitx
Tipo de material: TextoSeries Textos pedagògics ; 17Detalles de publicación: Vic Eumo 1988Descripción: 239 pTema(s): Resumen: Es tracta d'una selecció de textos on apareixen les idees més importants de les propostes vigotskianes. És evident que una reflexió sobre les diverses funcions psicològiques en l'infant suggereix un gran nombre d'idees per a la comprensió i millora de la pràctica de l'ensenyament. Vigotski ha estat definit com a bon cirurgià i propedeuta per a tractar els complexos problemes implicats en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Vigotski va col·laborar activament amb els moviments de millora i perfeccionament pedagògics de la seva època i va combatre sense descans les concepcions que redueixen el procés d'aprenentatge a una simple atenció passiva dels continguts formals.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Pen (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M65 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Es tracta d'una selecció de textos on apareixen les idees més importants de les propostes vigotskianes. És evident que una reflexió sobre les diverses funcions psicològiques en l'infant suggereix un gran nombre d'idees per a la comprensió i millora de la pràctica de l'ensenyament. Vigotski ha estat definit com a bon cirurgià i propedeuta per a tractar els complexos problemes implicats en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Vigotski va col·laborar activament amb els moviments de millora i perfeccionament pedagògics de la seva època i va combatre sense descans les concepcions que redueixen el procés d'aprenentatge a una simple atenció passiva dels continguts formals.
No hay comentarios en este titulo.