Pedagogia de l'oci Puig Rovira, Josep M. ; Trilla Bernet, Jaume
Tipo de material: TextoSeries Educació i ensenyançaDetalles de publicación: Barcelona CEAC 1985Descripción: 184 pISBN:- 84-329-9331-X
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Benestar social | 379.8 Pui (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M95010317 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
VII premi d'educació Josep Pallach. L'oci no és sinònim de temps lliure, ja que aquest, tot i sent-ne una condició necessària, no és suficient. Sovint, però, s'utilitzen ambdós termes amb sentits equivalents. Entenem com oci la lliure decisió i gestió de les activitats individuals durant un temps lliure que, alhora, satisfarà necessitats personals com descansar, divertir-se i desenvolupar-se. Els autors analitzen els condicionaments socials que han creat la necessitat d'intervenir educativament en el lleure, quin és l'objecte de la pedagogia de l'oci, quin és el treball de l'animador en les situacions concretes i institucionalitzades de l'esplai, els àmbits no específics de l'oci: mitjans de comunicació, família, indústries del lleure, etc. i els específics: colònies, clubs d'esplai, ludoteques, casals infantils, etc. i també l'animació sòcio-cultural.
No hay comentarios en este titulo.