Criteris d'avaluació a l'ensenyament secundari Vidal, M. Carme
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona CEAC 1984Descripción: 190 pTema(s): Resumen: VI premi d'educació Josep Pallach. Els problemes de fracàs escolar i mals comportaments poden i solen venir per aquí: els alumnes no entenen el que se'ls explica perquè utilitzant un mal mètode d'ensenyament no s'han assegurat les bases que necessiten amb un avaluació tècnica que ho comprovi; amb una avaluació que de cap manera no serà frustrant sinó que, si s'aplica bé, gratificarà tant el treball dels alumnes com el dels professors. L'ensenyament secundari, a l'ésser optatiu, permet de justificar folgadament la necessitat d'una avaluació objectiva i científica dels coneixements, que garanteixi el funcionament del procés educatiu i asseguri a la fi, la igualtat d'oportunitats.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Cri (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150444 |
VI premi d'educació Josep Pallach. Els problemes de fracàs escolar i mals comportaments poden i solen venir per aquí: els alumnes no entenen el que se'ls explica perquè utilitzant un mal mètode d'ensenyament no s'han assegurat les bases que necessiten amb un avaluació tècnica que ho comprovi; amb una avaluació que de cap manera no serà frustrant sinó que, si s'aplica bé, gratificarà tant el treball dels alumnes com el dels professors. L'ensenyament secundari, a l'ésser optatiu, permet de justificar folgadament la necessitat d'una avaluació objectiva i científica dels coneixements, que garanteixi el funcionament del procés educatiu i asseguri a la fi, la igualtat d'oportunitats.
No hay comentarios en este titulo.