Controversias en la educación española Marchesi Ullastres, Álvaro
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Alianza 2000Descripción: 259 pTema(s): Resumen: L'educació s'està convertint, afortunadament, en una activitat cada vegada més necessària al llarg de la vida de les persones. L'opinió que l'aprenentatge es realitza quasi en exclusivitat a les aules escolars i durant la infància i joventut està deixant pas a una visió més àmplia, en la qual els llocs i el temps per aprendre no tenen límits. Les expressions 'aprendre durant tota la vida', 'societat de l'aprenentatge' o 'ciutats educadores' són exemples d'aquesta nova realitat. El llibre està escrit des de les opcions personals del seu autor, però en aquests temes no és possible una descripció asèptica i neutral. El seu objectiu no és tant convèncer, sinó suscitar la discussió i el debat, animar el lector que s'interessi pels problemes educatius i proporcionar-li la informació necessària perquè adopti una posició més activa i fonamentada. Si s'aconsegueix quelcom d'això, el llibre haurà valgut la pena.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 03 Con (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M828 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'educació s'està convertint, afortunadament, en una activitat cada vegada més necessària al llarg de la vida de les persones. L'opinió que l'aprenentatge es realitza quasi en exclusivitat a les aules escolars i durant la infància i joventut està deixant pas a una visió més àmplia, en la qual els llocs i el temps per aprendre no tenen límits. Les expressions 'aprendre durant tota la vida', 'societat de l'aprenentatge' o 'ciutats educadores' són exemples d'aquesta nova realitat. El llibre està escrit des de les opcions personals del seu autor, però en aquests temes no és possible una descripció asèptica i neutral. El seu objectiu no és tant convèncer, sinó suscitar la discussió i el debat, animar el lector que s'interessi pels problemes educatius i proporcionar-li la informació necessària perquè adopti una posició més activa i fonamentada. Si s'aconsegueix quelcom d'això, el llibre haurà valgut la pena.
No hay comentarios en este titulo.