Marketing y comunicación en los servicios sociales la estrategia en redes sociales y claves "online" para ONG y empresas Paz Membibre Saavedra
Tipo de material:
- 9788493773069
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca General i de Referència | Benestar social | 36 Mem (Navegar estantería(Abre debajo)) | Added to bundle | BGR-MBGR-M31725 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Benestar social Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
"Les respostes a les següents preguntes ens il•luminaran sobre la importància d'aquest llibre: Què significa màrqueting? Quin pes té el sector serveis en la nostra economia? De totes les diferents perspectives i interpretacions del concepte de màrqueting hi ha un factor que destaca en totes com a element central: què necessita el client? D'aquest element central deriva una enorme xarxa de ramificacions que s'estén fins i tot fins als valors i principis dels professionals i de les pròpies empreses. Màrqueting i comunicació en els serveis socials ens endinsa en aquest món des de la perspectiva concreta del món dels serveis socials."
No hay comentarios en este titulo.