Educación intercultural análisis y resolución de conflictos Colectivo Amani
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Popular 1996Edición: 2a edDescripción: 270 p. 24 cmISBN:- 84-7884-129-6
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Diversitat | ER-Edu/0026 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3305 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Diversitat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Bibliografia p. 261-262
Sumari: 0. introduucción I. Creación de grupo II. Percepciomes III Ampliar nuestras vistas IV. Interdependencia V. Planificación del cambio Bibliografía Direccciones Encuesta Índice de dinámicas índice general Resum: La Educación Intercultural és un moviment educatiu que a través d'aquest llibre, pretén mostrar tot un seguit de pràctiques educatives, aplicables a l'estat espanyol. Es tracta d'un treball fonamentalment teòric i amb una clara vocació pràctica. El primer eix sobre el que treballa, és el conflicte, i la seva relació amb la societat multicultural. El segon eix fa referència a l'ensenyament i aprenentatge de valors, habilitats, actitud i coneixements. El tercer eix articula el concepte de temps lliure. El quart i darrer eix fa referència a la metodologia. Al final de cada capítol, l'autor proposa unes fitxes de treball per realitzar dins i fora de l'escola.
No hay comentarios en este titulo.