Imagen de Google Jackets

Apta : competències transversals per a persones immigrades guia didàctica Consop. Escaler

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Neo (noves eines d'orientació) ; 9Detalles de publicación: Generalitat de Catalunya. Departament de Treball i Indústria 2004Descripción: 1 vol. (paginació múltiple) il. col. 31 cmISBN:
  • 84-393-6556-X
Tema(s): Resumen: Sumari: -Introducció, p. 5 -Justificació del projecte, p. 7 -principis, p. 11 -origen del concepte de competència, p. 13 -el concepte de competència, p. 15 -els principals debats europeus, p. 21 -justificació de l'elecció del model italià, p. 35 -identificació i definició de les competències transversals, p. 37 -unitats didàctiques, p. 53 -diagnosticar, p. 55 -autoconeixement -motivació -adaptació -relacionar-se, p. 85 -autocontrol -interpretar i transferir informació -saber comunicar en les relacions -treball en equip -afrontar, p. 117 -autonomia -agilitat psicomotora -resistència física i emocional -capacitat resolutiva -adaptar-se al context laboral -avaluació -anexos Resum: Document practic que vol posar de manifest la importància del treball de les competències transversals en el procés d'orientació i inserció laboral, sobretot en els col·lectius amb més dificultats d'inserció. En el col·lectiu immigrant, hi ha una manca d'aquestes eines que en dificulta la feina, especialment en el cas de persones immigrades no alfabetitzades. Aquesta eina vol ajudar a treballar aquestes competències transversals per a la inserció laboral, parant especial atenció al perfil de dones immigrades no alfabetitzades. Les unitats didàctiques s'estructuren principalment en tres eixos; cada un, al seu torn, es divideix en diverses fitxes compostes per objectiu general, específics, i un seguit d'activitats per a potenciar aquests aspectes. La carpeta va acompanyada per uns materials destinats a l'usuari eminentment visuals.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

A la coberta: Generalitat de Catalunya. Servei d'Ocupació de Catalunya -- Unió Europea. Fons Social Europeu Conté: estoig amb fitxes

Sumari: -Introducció, p. 5 -Justificació del projecte, p. 7 -principis, p. 11 -origen del concepte de competència, p. 13 -el concepte de competència, p. 15 -els principals debats europeus, p. 21 -justificació de l'elecció del model italià, p. 35 -identificació i definició de les competències transversals, p. 37 -unitats didàctiques, p. 53 -diagnosticar, p. 55 -autoconeixement -motivació -adaptació -relacionar-se, p. 85 -autocontrol -interpretar i transferir informació -saber comunicar en les relacions -treball en equip -afrontar, p. 117 -autonomia -agilitat psicomotora -resistència física i emocional -capacitat resolutiva -adaptar-se al context laboral -avaluació -anexos Resum: Document practic que vol posar de manifest la importància del treball de les competències transversals en el procés d'orientació i inserció laboral, sobretot en els col·lectius amb més dificultats d'inserció. En el col·lectiu immigrant, hi ha una manca d'aquestes eines que en dificulta la feina, especialment en el cas de persones immigrades no alfabetitzades. Aquesta eina vol ajudar a treballar aquestes competències transversals per a la inserció laboral, parant especial atenció al perfil de dones immigrades no alfabetitzades. Les unitats didàctiques s'estructuren principalment en tres eixos; cada un, al seu torn, es divideix en diverses fitxes compostes per objectiu general, específics, i un seguit d'activitats per a potenciar aquests aspectes. La carpeta va acompanyada per uns materials destinats a l'usuari eminentment visuals.

Idioma: Català

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha