Actitudes ante la escolarización de menores de origen extranjero en la Comunidad Valenciana directores de centros, profesores y padres CEIM ; EMERGfK ; Blat, Amparo
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Valencia] CEIM : Generalitat Valenciana. Conselleria de Benestar Social DL 2003Descripción: 173 p. 23 cmTema(s): Resumen: Sumari: I. Parte I: Reflexiones iniciales y estudio de casos A. Introducción, p. 11 B. Reflexiones teóricas iniciales, p. 21 C. Estudio descriptivo, p. 41 D. Estudio de casos, p. 69 E. Bibliografía, p. 87 II. Parte II: análisis de datos estadísticos: fuentes secundarias y encuesta A. Encuesta a directores y profesores, p. 99 B. Encuesta a padres de alumnos, p. 135 C. Conclusiones, p. 167 Resum: La present investigació s'ha elaborat amb el propòsit de conèixer la situació dels menors escolaritzats d'origen estranger en el sistema educatiu valencià, en centres públics i privats concertats, i a tots els nivells compresos dins l'ensenyament obligatori. Els seus objectius bàsics són definir les característiques principals de l'escolarització i la integració dels menors, usant tan l'estudi de casos com les dades provinents de les enquestes efectuades amb aquesta finalitat.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Diversitat | ER-EDU/0046 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M4118 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Diversitat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A la part inferior de la portada: Provincia de Aragón de la Compañía de Jesús. - Bibliografía: p. 87-94.
Sumari: I. Parte I: Reflexiones iniciales y estudio de casos A. Introducción, p. 11 B. Reflexiones teóricas iniciales, p. 21 C. Estudio descriptivo, p. 41 D. Estudio de casos, p. 69 E. Bibliografía, p. 87 II. Parte II: análisis de datos estadísticos: fuentes secundarias y encuesta A. Encuesta a directores y profesores, p. 99 B. Encuesta a padres de alumnos, p. 135 C. Conclusiones, p. 167 Resum: La present investigació s'ha elaborat amb el propòsit de conèixer la situació dels menors escolaritzats d'origen estranger en el sistema educatiu valencià, en centres públics i privats concertats, i a tots els nivells compresos dins l'ensenyament obligatori. Els seus objectius bàsics són definir les característiques principals de l'escolarització i la integració dels menors, usant tan l'estudi de casos com les dades provinents de les enquestes efectuades amb aquesta finalitat.
No hay comentarios en este titulo.