Imagen de Google Jackets

Espai d'anàlisi. Els agents d'educació no formal i la integració i cohesió als barris Ismael Palacín ; director tècnic del Casal dels Infants del Raval

Por: Colaborador(es): Tipo de material: ArtículoArtículoDetalles de publicación: 2009Tema(s): En: Migrainfo núm. 31, quart trimestre 2009.Resumen: El Casal dels Infants i l'educació no formal als barris Al Casal dels Infants treballem, des de fa més de 25 anys, des de l'acció social en barris on es manifesten especialment les desigualtats i on es fan més patents els canvis socials i els nous riscos per a la cohesió i la integració. Treballem estretament amb administracions, ciutadans, entitats i empreses. Sempre hem cregut en el potencial d'enfortiment de les persones i el territori des d'una visió educativa, comunitària i integral representativa de molts dels valors i dilemes amb què es troben els dispositius i agents de l'educació no formal. I sempre hem defensat que la inclusió i la cohesió depenen, en gran mesura, de les oportunitats i experiències que un infant, un jove i una família es troben en el seu entorn vital més proper.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Articles de revista Articles de revista Biblioteca General i de Referència Diversitat Hemeroteca (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) BGR-M6453

El Casal dels Infants i l'educació no formal als barris Al Casal dels Infants treballem, des de fa més de 25 anys, des de l'acció social en barris on es manifesten especialment les desigualtats i on es fan més patents els canvis socials i els nous riscos per a la cohesió i la integració. Treballem estretament amb administracions, ciutadans, entitats i empreses. Sempre hem cregut en el potencial d'enfortiment de les persones i el territori des d'una visió educativa, comunitària i integral representativa de molts dels valors i dilemes amb què es troben els dispositius i agents de l'educació no formal. I sempre hem defensat que la inclusió i la cohesió depenen, en gran mesura, de les oportunitats i experiències que un infant, un jove i una família es troben en el seu entorn vital més proper.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha