Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02221nmm a22002537a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
CDAP |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20230623124123.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
220610b ||||| |||| 00| 0 spa d |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Museari, educar en arte LGTB para superar la homofobia y la transfobia / |
Mención de responsabilidad etc. |
Ricard Huerta |
Tipo de material |
[Recurs electrònic] |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Madrid : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Universidad Autònoma de Madrid, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2021 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
1 pdf, 16p. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Article publicat a la Revista Internacional de Educación para la Justicia Social 2021, 10(2), p 43-58 |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Resum en castellà i en anglès |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA; ETC. |
Nota de bibliografía etc. |
Bibliografia |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
"La present recerca parteix d'un procés d'intervenció a les aules de formació del professorat que pretén generar un acostament a les possibilitats educatives de l'art LGTB, l'objectiu del qual consisteix a reflexionar sobre l'oportunitat d'utilitzar peces artístiques, incorporant qüestions com la diversitat sexual i de gènere, fomentant així la superació de l'odi, l'homofòbia i la transfòbia. Com a metodologia es planteja un estudi de cas en el qual s'analitza un taller impartit a dos grups de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, incorporant la Recerca Educativa Basada en Arts. La recollida de dades es duu a terme durant la pràctica docent, usant instruments d'avaluació com a diagnòstics, grups focals i observació participant, fomentant el debat com a font d'argumentació en tractar qüestions de diversitat sexual. Com a resultat destaca el bon acolliment de la temàtica per part de l'alumnat, els qui reconeixen haver superat estereotips i tabús convencionals, propiciant amb això entorns inclusius, la qual cosa repercuteix en la formació de docents des del respecte a la diversitat i l'educació inclusiva. Com a discussió final, expressar la conveniència d'assumir la falta d'atenció curricular cap a aquestes qüestions." |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Lgtbi+ |
9 (RLIN) |
68530 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Homofòbia |
Subdivisión de materia general |
Prevenció |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Homofòbia |
Subdivisión de materia general |
Ensenyament |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Art |
9 (RLIN) |
45531 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=5b808db52d7876806952efd4f753bb9c">https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=5b808db52d7876806952efd4f753bb9c</a> |
Texto del enlace |
Accés al document |
888 ## - |
-- |
37616 |
-- |
37616 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Classificació Decimal Universal |
Koha [por defecto] tipo de item |
Recursos electrònics |