Museari, educar en arte LGTB para superar la homofobia y la transfobia / (Registro nro. 127567)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02221nmm a22002537a 4500
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control CDAP
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20230623124123.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 220610b ||||| |||| 00| 0 spa d
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Museari, educar en arte LGTB para superar la homofobia y la transfobia /
Mención de responsabilidad etc. Ricard Huerta
Tipo de material [Recurs electrònic]
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Madrid :
Nombre del editor distribuidor etc. Universidad Autònoma de Madrid,
Fecha de publicación distribución etc. 2021
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 1 pdf, 16p.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Article publicat a la Revista Internacional de Educación para la Justicia Social 2021, 10(2), p 43-58
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Resum en castellà i en anglès
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA; ETC.
Nota de bibliografía etc. Bibliografia
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC.
Sumario etc. "La present recerca parteix d'un procés d'intervenció a les aules de formació del professorat que pretén generar un acostament a les possibilitats educatives de l'art LGTB, l'objectiu del qual consisteix a reflexionar sobre l'oportunitat d'utilitzar peces artístiques, incorporant qüestions com la diversitat sexual i de gènere, fomentant així la superació de l'odi, l'homofòbia i la transfòbia. Com a metodologia es planteja un estudi de cas en el qual s'analitza un taller impartit a dos grups de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, incorporant la Recerca Educativa Basada en Arts. La recollida de dades es duu a terme durant la pràctica docent, usant instruments d'avaluació com a diagnòstics, grups focals i observació participant, fomentant el debat com a font d'argumentació en tractar qüestions de diversitat sexual. Com a resultat destaca el bon acolliment de la temàtica per part de l'alumnat, els qui reconeixen haver superat estereotips i tabús convencionals, propiciant amb això entorns inclusius, la qual cosa repercuteix en la formació de docents des del respecte a la diversitat i l'educació inclusiva. Com a discussió final, expressar la conveniència d'assumir la falta d'atenció curricular cap a aquestes qüestions."
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Lgtbi+
9 (RLIN) 68530
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Homofòbia
Subdivisión de materia general Prevenció
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Homofòbia
Subdivisión de materia general Ensenyament
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Art
9 (RLIN) 45531
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=5b808db52d7876806952efd4f753bb9c">https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=5b808db52d7876806952efd4f753bb9c</a>
Texto del enlace Accés al document
888 ## -
-- 37616
-- 37616
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN)
a BGR_M
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Classificació Decimal Universal
Koha [por defecto] tipo de item Recursos electrònics
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
    Classificació Decimal Universal   Disponible Igualtat Biblioteca General i de Referència Biblioteca General i de Referència   10/06/2022   176 Hue BGR-M0000951018086 10/06/2022 10/06/2022 Recursos electrònics

Con tecnología Koha