Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02005nmm a22002417a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
CDAP |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20230623124123.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
220609b ||||| |||| 00| 0 spa d |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Martínez Sanz , Cristina |
9 (RLIN) |
69441 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Educamos con orgullo : |
Resto del título |
una propuesta de intervención para prevenir y concienciar sobre la transfobia y homofobia : trabajo fin de máster / |
Mención de responsabilidad etc. |
autora: Cristina Martínez Sanz ; tutora: Dra. Mª Carmen Romero Ureña |
Tipo de material |
[Recurs electrònic] |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Valladolid : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Universidad de Valladolid, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2021 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
1 pdf, 70 p. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA; ETC. |
Nota de bibliografía etc. |
Bibliografia |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
"Les persones homosexuals i d'identitat de gènere no normatiu són més propenses a rebre assetjament escolar que la resta de la població a causa de la seva condició sexual o de gènere. Aquest fet repercuteix negativament en el desenvolupament i evolució del menor. Aquest treball s'aproxima al tema assenyalat a través d'una revisió bibliogràfica, la formulació de dues entrevistes semiestructurades i l'enviament d'una enquesta anònima amb l'ànim d'explorar l'assetjament que reben els joves trans i homosexuals per part dels seus parells. Els resultats obtinguts, a més d'identificar les característiques que presenten aquests menors, serveixen com a suport per a formular la proposta d'un programa d'intervenció que aspira a donar visibilitat al col·lectiu LGTBI i a resoldre dubtes entre els joves de 12 i 16 anys. D'aquesta manera, es persegueix no sols l'acceptació del col·lectiu LGTBI, sinó que els adolescents coneguin totes les possibilitats i opcions de vida per a així actuar conforme als seus ideals." |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Homofòbia |
Subdivisión de materia general |
Prevenció |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Transfòbia |
Subdivisión de materia general |
Prevenció |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Lgtbi+ |
9 (RLIN) |
68530 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Romero Ureña, Mª Carmen |
9 (RLIN) |
69442 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=5ea2be5a1ad0b64cac1b0dab2edc9b67">https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=5ea2be5a1ad0b64cac1b0dab2edc9b67</a> |
Texto del enlace |
accés al document |
888 ## - |
-- |
37604 |
-- |
37604 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Classificació Decimal Universal |
Koha [por defecto] tipo de item |
Recursos electrònics |