Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02508nam a22002297a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
CDAP |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20230623124105.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
201106b ||||| |||| 00| 0 spa d |
022 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA PUBLICACIONES SERIADAS (ISSN) |
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas |
1390-3306 |
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Domínguez Alonso, José |
9 (RLIN) |
69025 |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Violencia a través de las TIC: |
Resto del título |
comportamientos diferenciados por género |
Tipo de material |
[Recurs electònic] / |
Mención de responsabilidad etc. |
José Domínguez Alonso Universidad de Vigo ; Iago Portela Pino Universidad Isabel I |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Nombre del editor distribuidor etc. |
RIED. Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, núm 23(1), |
Fecha de publicación distribución etc. |
2020 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
1 pdf, 10 p. |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
"L'impacte que tenen els estereotips de gènere en la violència a través de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) és una freqüent preocupació en el marc escolar, familiar i individual. L'objectiu d'aquest estudi va ser conèixer la influència del gènere en la violència a través de les TIC, i identificar quines variables soci-escolars estan associades. S'ha duta a terme una recerca quantitativa de tipus descriptiu-inferencial-correlacional, amb una mostra de 1.495 individus d'edats entre els 10 i 17 anys (M = 12.69; DT = 1.92). Es va utilitzar un qüestionari ad hoc (dades socioescolars) i l'escala de violència escolar (CUVE-R) proposta per Álvarez-García, Núñez, Rodríguez, Álvarez i Dobarro (2011). Les dades llancen un nivell sota-mitjà de violència TIC, amb major prevalença en tots dos gèneres de l'enviament de missatges d'ofensa, insult o amenaça. No obstant això, el gènere femení el fa a través d'Internet (Tuenti, Facebook, etc.) i el masculí utilitzant el mòbil. Així mateix, es presenten diferències estadísticament significatives en el gènere quan es grava o fa fotos amb el mòbil per a fer burles entre companys o al professorat, amb major incidència per part del gènere masculí. També es presenten diferències en gènere segons l'edat. La violència TIC s'estanca a partir dels 13 anys en el gènere femení, mentre en el masculí segueix en lleuger increment. En conclusió, el gènere és una variable a tenir molt present en els programes preventius o d'intervenció enfocats a minimitzar aquesta problemàtica." |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Ciberassetjament |
9 (RLIN) |
69018 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Violència envers les dones |
9 (RLIN) |
42204 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Adolescents |
9 (RLIN) |
28549 |
888 ## - |
-- |
36907 |
-- |
36907 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=260bad7004e2f5c8c8688173ea11b606">https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=260bad7004e2f5c8c8688173ea11b606</a> |
Texto del enlace |
Accés al document |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Classificació Decimal Universal |
Koha [por defecto] tipo de item |
Recursos electrònics |