Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01750nam a22003134c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10571 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
BGR |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20240116123243.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s2000||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-246-0224-2 |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Cucurella, Santiago |
9 (RLIN) |
65689 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Fracàs escolar |
Resto del título |
estratègies per al tractament de la diversitat |
Mención de responsabilidad etc. |
Cucurella, Santiago |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona |
Nombre del editor distribuidor etc. |
La Galera |
Fecha de publicación distribución etc. |
2000 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
92 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Caixa d'eines educatives |
Designación de volumen o secuencia |
4 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
Aquest treball de recerca, està orientat bàsicament a donar resposta als problemes d'aprenentatge de les ciències socials. Vol aportar al professorat unes propostes concretes, ja experimentades, per al tractament de la diversitat i també proporcionar als pares unes reflexions - i també una informació bàsica - sobre alguns dels obstacles per a l'aprenentatge associat al fracàs escolar. A partir de les estratègies recollides en aquesta publicació, en podran sorgir de noves, amb el mateix objectiu de contribuir al canvi cognitiu de l'alumnat de secundària amb problemes. Les dues intencions últimes van ser crear un text planer, entenedor i útil també per a les persones no especialitzades en la matèria i, tractar temes que afecten simultàniament l'escola i la família. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Atenció a la diversitat |
9 (RLIN) |
64662 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Dislèxia |
9 (RLIN) |
65690 |
650 10 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Adaptació curricular |
9 (RLIN) |
64765 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació inclusiva |
9 (RLIN) |
64579 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Fracàs escolar |
9 (RLIN) |
10422 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Mètodes educatius |
9 (RLIN) |
64769 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació especial |
9 (RLIN) |
29221 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Relació família escola |
9 (RLIN) |
58614 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Tutors i tutoria (Educació) |
9 (RLIN) |
64807 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació en valors |
9 (RLIN) |
18943 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Classificació Decimal Universal |