Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01669nam a22002534c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10496 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s2000||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-7827-245-3 |
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Giné Freixes, Núria |
9 (RLIN) |
65633 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Evaluación en la educación secundaria |
Resto del título |
elementos para la reflexión y recursos para la prácticaa |
Mención de responsabilidad etc. |
Giné Freixes, Núria ; Parcerisa Aran, Artur |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Graó |
Fecha de publicación distribución etc. |
2000 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
156 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Serie metodología y recursos |
Designación de volumen o secuencia |
153 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
L'avaluació pot servir per acreditar i segregar o bé per ajudar als alumnes a aprendre i a ser més autònom. Aquest llibre s'ubica en el segon cas, tema difícil però també suggestiu i gratificant, tant per l'alumnat com per al professorat de secundària. En aquest llibre es fa una reflexió de fons sobre l'avaluació, amb la proposta d'instruments aplicats a les aules de secundària, així com recursos per a l'avaluació d'alguns aspectes de l'ensenyament com a part de l'equipament docent. S'explica per a qué serveix l'avaluació en l'educació secundària, què és el que s'ha d'avaluar, com pot millorar l'avaluació el procés d'ensenyar i aprendre en l'aula de secundària, l'avaluació formativa i la sumativa, l'atenció a la diversitat i el progrés del grup dins el mètode de l'avaluació. (Autor/AL) |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Atenció a la diversitat |
9 (RLIN) |
64662 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació de l'Educació |
9 (RLIN) |
64704 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Didàctica |
9 (RLIN) |
64763 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Disseny curricular |
9 (RLIN) |
64691 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació secundària obligatòria |
9 (RLIN) |
21974 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Classe (Ensenyament) |
9 (RLIN) |
65227 |
888 ## - |
-- |
32704 |
-- |
32704 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |