Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01610nam a22003254c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10437 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s2003||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-2975-319-2 |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Solà i Montserrat, Roser |
9 (RLIN) |
65587 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
L'Escola Ton i Guida : quan la pedagogia activa va anar al suburbi |
Resto del título |
Barcelona 1962-1994 |
Mención de responsabilidad etc. |
Solà Montserrat, Roser |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Edicions 62 |
Fecha de publicación distribución etc. |
2003 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
471 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Llibres a l'abast |
Designación de volumen o secuencia |
385 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
L'interès que suscita l'estudi de l'escola Ton i Guida no tant sols radica en que va ser una escola activa pionera de la renovació pedagògica que alguns educadors van emprendre als anys cinquanta a Catalunya, sinó també pel fet que la seva fundadora, Mª Antònia Canals, va voler donar la mateixa qualitat educativa a la Barcelona de la immigració de començaments dels seixanta. L'experiència de Ton i Guida esdevé també un testimoni del capgirament sociopolític i pedagògic que va marcar el nostre país als anys setanta, fins arribar a ser una clara opció d'escola pública. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Centres docents públics |
9 (RLIN) |
64637 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Coeducació |
9 (RLIN) |
48714 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Història de l'educació |
9 (RLIN) |
64658 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Immigració |
9 (RLIN) |
56637 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Innovació educativa |
9 (RLIN) |
64736 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Integració escolar |
9 (RLIN) |
56747 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació especial |
9 (RLIN) |
29221 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Pedagogia |
9 (RLIN) |
35391 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Premis |
9 (RLIN) |
40603 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Qualitat de l'educació |
9 (RLIN) |
64693 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Teoria de l'educació |
9 (RLIN) |
64655 |
651 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - NOMBRE GEOGRÁFICO |
Nombre geográfico |
Catalunya |
9 (RLIN) |
51009 |
888 ## - |
-- |
32646 |
-- |
32646 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |