Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01669nam a22002894c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
9827 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s2000||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-7827-240-2 |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Alcudia, Rosa |
9 (RLIN) |
65024 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Atención a la diversidad |
Mención de responsabilidad etc. |
Alcudia, Rosa |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona@@Caracas |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Graó; Laboratorio educativo |
Fecha de publicación distribución etc. |
2000 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
164 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Claves para la innovación educativa |
Designación de volumen o secuencia |
6 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
La selecció de textos que s'inclouen en aquest llibre aporta elements per a reflexionar sobre el que se suposa que és l'atenció a la diversitat com a principi, però també proposa recursos i descriu experiències sobre cóm portar a la pràctica una pedagogia coherent amb aquell principi, tant en el que són acords generals de centre com a algunes possibilitats en educació infantil, primària i secundària. Analitza la construcció del discurs sobre la diversitat i les seves pràctiques, el projecte curricular de centre i l'atenció a la diversitat, l'organització del currículum en educació infantil atenent al factor diversitat, l'ensenyament a primària i criteris pedagògics per fer front a la diversitat a secundària. (AL) |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Aprenentatge cooperatiu |
9 (RLIN) |
64676 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Atenció a la diversitat |
9 (RLIN) |
64662 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació dels alumnes |
9 (RLIN) |
64700 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Disseny curricular |
9 (RLIN) |
64691 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació infantil |
9 (RLIN) |
29154 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació primària |
9 (RLIN) |
43699 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Ensenyament de llengües |
9 (RLIN) |
57060 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació secundària obligatòria |
9 (RLIN) |
21974 |
710 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Projecte Curricular de Centre (PCC) |
9 (RLIN) |
64808 |
888 ## - |
-- |
32049 |
-- |
32049 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |